Some serious shit alltså.

Fredag eller lördag = fisketur.

Just denna fisketur = prova beten från Mieko.

Prova beten från Mieko = RECENSIONER!

 

Vi ska alltså ut och provfiska lite wobblers och spinnare från Mieko och förhoppningsvis ska vi inte vara totalt värdelösa, utan kanske lura lite gäddor!

Vi lär väl fiska mer med betena innan isen lägger sig, men det blir ändå lite korta recensioner efter den första turen.

Nu har ni alltså något att se fram emot. Om det nu är någon som läser, men enligt statistiken äre ju det, höhö. Tänkte såhär.. Ni som läser, kan ni inte ta och slänga in en kort kommentar och kanske skriva vilka ni är?

Vore jävligt trevligt :)

Inom en snar framtid ska vi "the fuckers" slänga in lite fakta om oss med. Håll ut.

 

Innan jag publicerar detta skulle jag bara vilja hälsa till den andre fuckern, Robin. Hoppas du har det skoj på jobbet. HAHA! :D

Nu ska jag göra något.. Äta limpa eller.. ja.. så..

Hörs :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Bentzer

Sjukt grym blogg! :) Började läsa den idag från första inlägget, tycker det är trevlig läsning och kanon bilder! Förövrigt är det jag som är Musti på sportfiskeforum.se ;)

2009-11-17 @ 16:02:10
Postat av: Jeppe

Ofan, tackar så mycket! :D. Hoppas du hänger kvar här, så ska vi göra allt för att hålla standarden uppe ;)

2009-11-17 @ 16:13:23
URL: http://finspangsfiske.blogg.se/
Postat av: Robin "the fucker"

härligt jeppe. najs med nytt folk med får hoppas han hänger kvar :D i helgen gäller det... :D



och det va riktigt härligt på jobbet ska jag säga dig :D

2009-11-17 @ 18:42:00
URL: http://finspangsfiske.blogg.se/
Postat av: Macke

Tjenare bra blogg,



Macke85 på Fiskesnack.

2009-11-18 @ 16:30:13
URL: http://dreamfishing.blogg.se/?tmp=19231257

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0