Litet men naggande gott gästinlägg!

Vår kära vän och kameraman Jojjo har knåpat ihop en söt liten text med hans tankar kring Jeppes och Robins fiske. ENJOY! Och ni... ger ni inte beröm till Jojjo i kommentarsfältet, då jävlar... 


"Snö, regn, vind, sol, kyla.. Det verkar som det inte riktigt spelar någon roll..
Skulle vi ha tropiska stormar har så skulle dom ändå sitta där i båten, dra upp fisk efter fisk. Det skulle krävas en hel del om jag själv skulle sätta min fot utanför stadsgränserna så fort temperaturen lägger sig under nollan.

20-25 grader, en brassestol, lite mat och dryck, gärna någon sorts wi-fi tillgång, under dygnets gyllene timme en solig dag.. då kan jag tänka mig och ställa mig framför kameran istället för bakom och ge fisket en andra chans.
Tills dess ägnar jag tiden till att dokumentera två väldigt duktiga fiskare (ingen snö, inget slask.)"

                                                                                         


Vi tackar Jojjo för detta eminenta lilla gästspel här på bloggen, vi hoppas på en repris när vårfiske är igång!

HÖRS!


Kommentarer
Postat av: Macke

Tjenare grabbar skoj med ett gästinlägg :D., hört dom dragit mkt gös nu runt om i östergötland.,

2010-03-22 @ 09:30:58
Postat av: Robin "the fucker"

härligt jojjo :)

2010-03-23 @ 17:04:21
URL: http://finspangsfiske.blogg.se/
Postat av: S...

Helt rätt Jojjo ;D

2010-03-28 @ 19:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0