Kommande shit!

Senaste tiden har det varit rätt dåligt med fiske från våran sida, men det kommer.. Lugna er.

Lördagen den 14 november kommer vi dra iväg och fiska regnbåge, och med oss kommer Jojjo (han med den sköna lägenheten i Norrköping). Han sliter med sig en kamera och lite grejer, som kommer användas till ett projekt som blir klart i vinter, typ.

Dagarna innan den 14:e lär väl innehålla något i fiskeväg. Så isåfall kommer bilder och grejer läggas in.

JUST JA! Eeh.. Jag (Jeppe) var och metade lite häromdagen, ensam.. (Robin jobbar ju hela jävla dagarna). Men iallafall, fisket gick dåligt, men det var väntat. Men lite snygga bilder tror jag att jag lyckades ta, nu ska jag bara hitta sladden till kameran..

HÖRS :D

Kommentarer
Postat av: Robin

hahaha man måste ju jobba :D men vart faan är bilderna då? :P

2009-11-12 @ 21:10:12
URL: http://finspangsfiske.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Sladdfan till kameran är spårlöst försvunnen! Den ligger inte och skräpar hemma hos er? Lånade kameran hemifrån, så sarah kanske har nån sladd? :D

2009-11-13 @ 11:21:47
URL: http://finspangsfiske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0