Tankar inför lördag.

På lördag är det alltså dags för lite regnbågsfiske, som några säkert redan har läst. Är riktigt sugen, och igår var jag och Robin där och kollade läget. Såg kanoners ut! De tankar som rör sig i min, ibland produktiva hjärna, är bland annat:
- Kommer vi frysa ihjäl?
- Kommer vi åka hem utan fisk?

Nae.. Skämta bara. Lite mer positiv är jag faktiskt.

- Kommer Robin få sin första båge?
- Blire bottenmete eller flötmete?
- Är bågarna sugna på mask, majs, räka eller powerbait?
- Kommer Jojjo frysa?

Och så till den kanske viktigaste frågan av dem alla.

- Hur mycket kaffe krävs för att klara dagen? :D

Strax innan 08.00 på lördag morgon står Jojjo och troligen fryser skiten ur sig på en busshållsplats. Då kommer vi, fort som fan, slänger in honom i bilen. Sen är vi samlade, två fiskare och en "kameraman". NAJSSSSSSSSS!

Förresten, har fått en avi från posten. Kan det vara lite beten som ska recenseras? Kan inte minnas att jag beställt något annat. Antingen är det beten eller så är det en fet brevbomb som väntar på mig. Men, kan inte heller minnas att någon har hotat att bomba skiten ut mig, så det är kanske beten trots allt. NAJSSSSSSSSSSS igen!

Hörs :D

Kommentarer
Postat av: Hellhammer

Nöt på bara så kommer snart dom stora på (film) Hur blev det med erat gölfiske i sommras?.

2009-11-13 @ 12:51:49
Postat av: Jeppe

Vi var ju runt i skogarna häromkring, och har väl lyckats hitta ett par guldkorn iaf. Har en riktig "hotspot" som jag hade lite koll på redan innan. Abborrar runt kilot har det blivit ett par stycken av ;)

2009-11-13 @ 13:07:19
URL: http://finspangsfiske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0