Årets nyhet!

Kollar ni på den här länken så fattar ni kanske vad jag menar. Gös! I hemmavattnet Mäseln!

Känns som det kan behövas. Gösbeståndet i Mäseln är fan nästan obefintligt. Jag har lyckats fått EN gös under mina 7-8 fiskeår där. Alltså.. Jävlar vad kanoners! :D

ROBIN!! Om 2-3 år, wohohohohooooooj vad det ska bändas Gös!
Då kanske det ser lite annorlunda ut än på bilden här nere, istället för att dricka bärs HELA jävla tiden kanske du fightar Gös ;).


I bakgrunden sitter en av mina bröder och fiskar. INTE dricker bärs, Robin.. :D

Skämt åsido.

Årets nyhet, lätt.

Någon dag framöver kommer det lite nya inlägg+bilder från vår kommande fisketur, håll ut sålänge!

Hörs!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ä den fuuulllleee FAnN som håller i en ÖL:D

2009-12-26 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0