jojjo

Johannes Öjring, JAG och JESPER har sagt till varann att det inte ska bli någon whisky på roadtripen :) för du blir alltid så jävla full :) och vi hoppas att du klarar körkortet så jag och jesper kan dricka bärs och fiska och du kör, HAHAHAHAHA "snork"

men på tal om annat!

Jag och jesper, vi hoppas på att jojjo längtar lika mycket på sommaren "våren", som vi gör, när isen är borta och vi kan börja håva upp lite firre :) jojjo är väl inte lika sugen på de men jag och jeppe är i alla fall det :) vi tycker isen ska bort och vi kan börja fiska på riktigt så ska ni få se vad fiske är era fuckers!!!! som sagt fortsätning på filmen kommer efter sommaren och det kommer bli skit grymt finns ingen som slår oss!!! Till sist, Jojjo kanske inte är så intresserad av fisket, men han är iaf en jävel på att ta bilder och filma, och det lär väl intressera honom lite! Vi antar att han längtar lite iaf. Vi fiskar, han dokumenterar. Kan inte bli bättre. BÄRS HERE WE COME!

MEN MEN SUG PIIIIP SÅ HÖRS VI, VI SKA DRICKA BÄRS

HÖRS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0